22 mars

Igår hade jag en middag med science-folket. Det blev en otroligt lyckad kväll! Till och med Max medverkade vid middagen genom skype. Vi lagade två lasagner, en med älgkött och en med spenat. Sedan blev det tårta från kära Gateau. Delikat!

I morgon åker jag. Det känns jättekonstigt. Har inte riktigt fattat än vad som händer. Jag vet ju att jag ska åka och vara borta skitlänge, men det känns liksom inte. Askonstigt. Jag är bara stressad över att jag känner mig så ostrukturerad just nu. Allt är inte riktigt packat, jag har inte städat klart i mitt rum osv osv. Men det ska jag nog ordna.



Kommentarer
Postat av: sarah

åh men gu vad fin bild. lägg upp alla på facebook! seriöst. den är superfin. SAKNAR DIG REDAN MÖÖÖH :(

2011-03-22 @ 22:50:55
URL: http://onthenorthpole.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0