16 mars

Nu är det en vecka kvar, exakt.

I förrgår var jag med mormor på Hööks för att köpa lite hästgrejer. Köpte en jacka, ett par ridbyxor, ett par skor med stålhätta och två par handskar. Till och med mormor köpte en fleece. Det blev faktiskt inte jättedyrt heller! Idag ska jag uträtta lite ärenden i Forum, köpa fodral till datorn, besöka banken, köpa strumpor. Lite smått och gott.

Förresten såg jag Vetenskapens värld igår på SVTplay, som sändes i måndags. Det handlade om vulkanerna på Island. Jättespännande! Det kan till och med finnas en risk att Katla får ett utbrott när jag är där. Vill du se programmet klicka här.

Kommentarer
Postat av: Katja

Skoj! Ska du till Island för att bosätta dig där? eller ska du dit å rida bara?

Ha de så kul iaf.. =)

2011-03-16 @ 18:12:52
URL: http://catiania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0