31 juli

There and back again.

Jag har haft det hur bra som helst. Berlin med gänget var bara superbra, och det var fint och varmt de dagar jag var hemma. Jag badade faktiskt varje dag. Men det var en konstig känsla att vara hemma. Allting var precis som vanligt, trots allt jag varit med om.

Och nu när jag är tillbaka känns det som om jag aldrig varit härifrån. Jättekonstig känsla. Som om allt som hände hemma och i Berlin hände i någon annan tid, förra sommaren eller så. Att väskan jag packade upp var kvar sedan jag kom i mars.

Men nur ska jag vara här i tre veckor. Sedan kommer jag hem för alltid.

Kommentarer
Postat av: sarah

Jag räknar ner dagarna tills du kommer hem!

2011-08-01 @ 16:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0