18 juli

Jag vaknade som vanligt vid halv sju och låg där en sutnd till resten av rummet gick upp för att äta frukost. Jennifer var ledig så jag var ltie med henne en stund. Sedan gick jag ut med kameran för att ta kort på hästarna när de kom nerifrån fältet. Det blev itne jättebra bilder eftersom de var så långsamma och trötta idag. Jag tog lite bilder uppe vid stallet också.

Sedan duschade jag, packade ner det sista, sa hejdå till alla som skulle åka under tiden jag är borta och bestämde med Jennifer att jag skulle åke med henne och Lena till Reykjavik istället för med vår lunch-bussen. Så vi hoppade in i den lilla bilen som Lena och kompani har, resväskan fick sitta i baksätet med mig, även den med säkerhetsbälte på.

Sedan gjorde vi verkligen hela Reykjavik. Två shoppingcenter och Laugavegur. Och så ville Jennifer pierca sig, så då gjorde jag det också. Helt sådär bara. Det blev i örat, för jag kände inte riktigt för att ta i naveln eller tugan. Det kändes lite för läskigt. Det var läskigt som det var. Men precis efter att han stuckit igenom nålen gjorde det nästan itne ont alls. Verkligen jättepraktiskt.

I morgon går min flygbuss 04:30. Det blir nog inte mycket sömn för mig med andra ord.



Här har ni den! Det blev i höger öra tillsammans med sömmen (hästskospikar kallas för sömmar).



Här är Carro och Micke i paddocken för att plocka hästar till dagens turer.


Kommentarer
Postat av: millan

fina rumpor

2011-07-28 @ 17:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0