1 juli

Dagens väder: Kallt, blåsigt och regn.

Skönt att jag är ledig med andra ord och slipper vara ute. Det enda jag har gjort idag i princip är att sticka. Bara suttit i sängen och provat det nya blå garnet. De gamla sockorna jag började på för evigheter sedan är inte klara (inte ens den första, jag har verkligen tröttnat på dem). Men jag kände att sticka är ju trevligt, så jag började på något nytt istället. Jag har ju mina tröjärmar också att sticka på, men de är också tråkiga.

Efter lunch kom Amanda tillbaka från långturen. Sex dagar har ändå gått ganska fort, och det har inte känts som att hon varit borta riktigt. Det har mer känts som att hon varit på dagtur eller haft kvällen när hon inte varit här. Så det är ju bra.

Regnet ska tydligen fortsätta hela helgen. Hemskt. Men jag har gjort klar Kjölurfilmen nu! Så den lägger jag in här under. Jag är verkligen jättenöjd med den, den har en sådan härlig känsla. Jag visade den för Amanda och var minst lika nöjd som jag.

Middag åt vi inne i Hvergerdi på Hofland, pizzerian. I princip alla var där, så det var jättetrevligt. Vi kom hem tidigt också, och det är alltid skönt.


Kommentarer
Postat av: Millan

Fiiiint mysis!!

2011-07-02 @ 21:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0