16 augusti

Idag red jag Elf tour med sex personer.  När jag berättade om älvorna verkade människorna uppriktigt intresserade och fashinerade. Det var jätteroligt! På eftermiddagen hade jag ingen tur, utan jag satt med resten av gänget och tvättade och oljade sadlar till Best of som börjar i morgon. När alla turer var tillbaka drev jag ner flocken på Sóti tillsammans med Lena D.

Nu på kvällen har jag skypeat med Amanda. Det var riktigt trevligt. Vi pratade om hur hon har det där hemma och hur jag har det här. Jag berättade om min lilla kalender också.

Lite senare ska jag titta på Harry Potter (tvåan) med Maria. Sedan ska jag väl sova, för då lär det vara ganska sent. Kanske läsa lite i min bok. Tänka lite på hur jag ska packa min väska, när jag ska tvätta och så. Jag har planerat att tvätta mina hästkläder (jag vet inte om de hinner torka dock) innan jag åker hem. Så slipper pappa på damp över att det luktar häst överallt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0